مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-26سياسي

جای خالی آسایش در پارک ها وبوستان های محلی/ چشم مسئولان روشن!


دیروز ساحل منطقه ای ممنوع برای حضور خانوارهای مازندرانی بود و امروز پارک ها نیز به آن اضافه شد، چشم مسئولان روشن، آیا از آسیب های اجتماعی زیربوست بوستان های استان خبر دارند؟.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بروز انواع آسیب های اجتماعی در حاشیه امن ایجاد شده در برخی بوستان ها و فضای سبز شهری در مازندران سبب شده تا خانوارهای حاشیه نشین، پنجره هایشان را به روی این پارک ها کور کنند و از این جاذبه طبیعی در زیرسایه ناهنجاری و بی تفاوتی برخی متولیان امر محروم شوند.

سال هاست که اهالی بومی از حضور در ساحل و جاذبه هایش محروم هستند و اکنون پارک های مازندران به ویژه بابل به منطقه ممنوع برای خانوارهای مذهبی تبدیل شده است، چشم مسئولان روشن.

محله روشنی بابل، بوستانی که سبز نیست / ‏‬ اهالی از رسانه استمداد طلبیدند محله ای در نزدیک مرکز شهر بابل و حوالی میدان کارگر، روشنی نام دارد و 72 خانوار در روبروی بوستان محلی زندگی می کنند، پارکی که به اعتقاد بسیاری از کوچه نشینان به یک دغدغه و دمل چرکین مبدل شده است.

این پارک کوچک که بیشتر شبیه جنگل می ماند، به محل جولان معتادان و قرارهای نامتعارف دختران و پسران مبدل شده و آسایش اهالی محله را سلب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی آسایش در پارک ها وبوستان های محلی/ چشم مسئولان روشن!

جای خالی آسایش در پارک ها وبوستان های محلی/ چشم مسئولان روشن!