مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-26دانش

گلایه های دانشجویی از وضعیت نامناسب اسکان دانشجویان دانشکده پزشکی نیشابور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال تحصیلی جدید در حالی آغاز شده که در همه دانشگاه ها تا جایی که امکان پذیر بوده، از حضور دانشجویان در محیط دانشگاه و خوابگاه ممانعت به عمل آمده است؛ - دانشجویان دانشکده پزشکی نیشابور از وضعیت نامناسب اسکان دانشجویان در خانه معلم گلایه دارند؛ در حالی که پاسخی از سوی مسئولان این دانشکده دریافت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال تحصیلی جدید در حالی آغاز شده که در همه دانشگاه ها تا جایی که امکان پذیر بوده، از حضور دانشجویان در محیط دانشگاه و خوابگاه ممانعت به عمل آمده است؛ با این حال دانشجویان کارورزی در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت محدود باید در کلاس های خود حضور یابند.

در این میان اسکان دانشجویان در خوابگاه ها در برخی دانشگاه ها، باعث معضلی برای دانشجویان شده است؛ مثل دانشکده پزشکی نیشابور.

یکی از دانشجویان این دانشکده در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح وضعیت خوابگاه و ابتلای دانشجویان به کرونا پرداخت و گفت: ابتدا دانشجویان در خوابگاه مستقر شدند، اما پس از دو هفته محل اسکان دانشجویان پسر را تغییر دادند و آنان را در یک خانه معلم در نیشابور مستقر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های دانشجویی از وضعیت نامناسب اسکان دانشجویان دانشکده پزشکی نیشابور

گلایه های دانشجویی از وضعیت نامناسب اسکان دانشجویان دانشکده پزشکی نیشابور