مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 23:152020-10-25اقتصادي

کاهش 60 درصدی توزیع کنجاله سویا در بازار/کاهش 36 درصدی واردات دانه های روغنی


رییس اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران گفت: میزان توزیع کنجاله سویا در بازار در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابوالحسن خلیلی رییس اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران در گفتگو با برنامه چالش رادیو اقتصاد گفت: میزان توزیع کنجاله سویا در بازار در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

خلیلی با اشاره به اینکه 80 درصد دانه های روغنی وارداتی برای تولید کنجاله مورد نیاز برای مصرف دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: در شش ماهه نخست امسال 36 درصد واردات دانه های روغنی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش روبرو شده است.

وی با تاکید بر اینکه واردات کنجاله سویا نسبت به مشابه در سال گذشته 57 درصد کاهش را نشان می دهد، اظهارداشت: همین مسئله تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار را بر هم زده است.

رییس اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با تاکید بر اینکه واردات جو نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 25 درصد کاهش روبه رو بوده است، ادامه داد: واردات ذرت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش واردات ذرت بدون نظم بوده است، گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی توزیع کنجاله سویا در بازار/کاهش 36 درصدی واردات دانه های روغنی

کاهش 60 درصدی توزیع کنجاله سویا در بازار/کاهش 36 درصدی واردات دانه های روغنی