مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 22:402020-10-25سياسي

از هوش مصنوعی در نشر معارف اسلامی بهره برداری شود


آیت الله ناصر مکاری شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به نخستین همایش هوش مصنوعی و علوم اسلامی آورده است: از این فناوری ها از جمله هوش مصنوعی به نحو شایسته بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکاری شیرازی در پیامی به مناسبت نخستین همایش هوش مصنوعی و علوم اسلامی آورده است: در پیام این مرجع تقلید آمده است: قبل از هر چیز تشکیل این همایش را به همه شرکت کنندگان تبریک می گویم در دنیای امروز فناوری های نگهداری و استفاده از اطلاعات، رشد همه جانبه و قابل توجهی یافته به گونه ای که در تولید و نشو سایر علوم تأثیر بسزایی گذاشته است.

پیام ادامه یافته است: از طرف دیگر گسترش افسار گسیخته فضای مجازی و تسهیل دسترسی کاربران به انواع اطلاعات سبب شده است تا از این بستر در راستای انتقال تفکر نظام سلطه جهانی بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

پیام حاکی است: در مقابل این تهدید وظیفه ما در این دوران با توجه به غنای فرهنگی و محتوایی نشأت گرفته از معارف اصیل اهل بیت (ع) ایجاب می کند که از این فناوری ها از جمله هوش مصنوعی به نحو شایسته، بهره برداری شود.

پیام می افزاید: سال ها است که به صورت جدی و عملی در برخی از مراکز زیر نظر ما از این سامانه ها بهره برداری شده که با عنایت اهل بیت توفیقات چشمگیری در این راه حاصل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هوش مصنوعی در نشر معارف اسلامی بهره برداری شود

از هوش مصنوعی در نشر معارف اسلامی بهره برداری شود