مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 22:152020-10-25پزشكي

4 شهرستان در وضعیت قرمز و خطرناک کرونا


با توجه به اعلام وزارت بهداشت، 4 شهرستان از لرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمآباد، سیدموسی خادمی در گفتگوی تلفنی با خبر 23 شبکه استانی افلاک گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت شهرستان های الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت از استان لرستان در وضعیت قرمز و خطرناک جان باخته اند و و بیش از 450 بیمار بستری مثبت در بیمارستان ها حضور دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهرهای خرم آباد و بروجرد در وضعیت مشابه با 4 شهرستان ذکر شده قرار دارند، تصریح کرد: معیار وزارت بهداشت برای اعلام این شهرها، نسبت مرگ به بستری هاست که با توجه به پذیرش بیماران شهرستان های مجاور در خرم آباد، می توان گفت مرکز استان نیز وضعیت خطرناکی دارد.

خادمی خاطرنشان کرد: همگام با سراسر کشور، در لرستان و به خصوص در این 4 شهرستان محدودیت های جدید با شدت بیشتری از فردا اعمال می شود.

وی عنوان کرد: عدم برگزاری هر گونه مراسم ختم و عروسی، تعطیلی تالارهای پذیرایی، تعطیلی باشگاه های ورزشی، ممنوعیت برگزاری اجتماعات و فعالیت هایی از این دست کما فی السابق و تا اطلاع ثانوی در دستور کار خواهد بود.

وی در ادامه گفتگوی خود با خبر 23 بر لزوم رعایت دستورالعمل ها و استفاده از ماسک تأکید کرد و گفت: عدم ارائه خدمات دستگاه های اجرایی و مراکز دولتی و غیر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرستان در وضعیت قرمز و خطرناک کرونا

4 شهرستان در وضعیت قرمز و خطرناک کرونا