مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 21:402020-10-25سياسي

خاطره خواهر شهید از ملاقات با سردار سلیمانی/ «کجایی ابراهیم» مرا به کانال کمیل برد


به پلکان هواپیما رسیدم، نیروهای امنیتی و سرداران بالا بودند ابتدا اجازه ورود ندادند بعد که من را شناختند اجازه دادند بالا بروم، یکی از دوستان آقا ابراهیم مرا شناخت و گفت حتما این ملاقات را شهید هادی ترتیب داده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر سینمای خبرگزاری فارس، ابراهیم هادی یک مرتبه شهید ابراهیم هادی نشد او از همان سنین کم  برنامه های متفاوتی برای خودش داشت و این ساختار را از کودکی چیده بود.

زمانی که جوان سیزده ـ چهارده ساله شد، با بچه های محل هیئت می زد و خلاصه خیلی انسان مردمی بود یعنی کسی را از مردم جدا نمی دانست، الان ما در وضعیتی هستیم که اگر کسی از نظر خیلی چیزها شبیه ما نباشد ما سریع او را جدا می کنیم، در حالیکه او اینطور نبود و معتقد بود این جوان ها برای همه رفتند و شهید شدند نه فقط برای خانواده هایشان.

دوستان ما هم در تئاتر کجایی ابراهیم زحمت زیاد کشیدند و الگوی این شهید را به تصویر کشیدند و جای قدردانی دارد چرا که این شهدا برای همه رفتند نه برای یک شخص خاص و اینکه امتیازی یا پست و مقامی کسب کنند .

آقا ابراهیم همه را دور خود جمع کرد زمانی که حتی زخمی می شد و بچه های مدرسه ای که در آنجا مدتی تدریس می کرد، برای قدردانی پیش او آمدند او کسی نبود که برای یک زخم که حتی باعث شده بود نتواند راه برود، دست از کار و برنامه ریزی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره خواهر شهید از ملاقات با سردار سلیمانی/ «کجایی ابراهیم» مرا به کانال کمیل برد

خاطره خواهر شهید از ملاقات با سردار سلیمانی/ «کجایی ابراهیم» مرا به کانال کمیل برد