مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-25سياسي

مسبب این روزها فقط کرونا نیست!


یک روزنامه نگار پیشکسوت بر این باور است، دورانی که این روزها در حال تجربه آن هستیم تنها به خاطر کرونا و شرایط حاصل از آن نیست، بلکه رقیب اصلی مطبوعات یعنی فضای مجازی نیز در پدید آوردن شرایط این روزها بی تاثیر نبوده است.

- یک روزنامه نگار پیشکسوت بر این باور است، دورانی که این روزها در حال تجربه آن هستیم تنها به خاطر کرونا و شرایط حاصل از آن نیست، بلکه رقیب اصلی مطبوعات یعنی فضای مجازی نیز در پدید آوردن شرایط این روزها بی تاثیر نبوده است.

  بیژن نفیسی، روزنامه نگار پیشکسوت و مدرس دانشگاه، در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط بی رونقی مطبوعات در روزهای کرونایی، اظهار کرد: به دلیل آلودگی های کاغذی ناشی از ویروس کرونا، اصولا رابطه ای که یک رسانه چاپی باید با مخاطب خود داشته باشد بسیار کم شده است؛ البته وضعیت مطبوعات پیش از این نیز چندان مطلوب نبود و با آمدن ویروس کرونا به عنوان یک مشکل مضاعف این شرایط بدتر و ارتباط رسانه های مکتوب با مخاطب بسیار کمتر شده است.

او ادامه داد: از سوی دیگر باید این نکته را در نظر داشت که شرایطِ سختی که مطبوعات در آن قرار گرفته اند، می تواند به نوعی برای آنها فرصت نیز محسوب شود.

هم اکنون فرصت بسیار مناسبی است که رسانه های چاپی از فضای مجازی حداکثر استفاده را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسبب این روزها فقط کرونا نیست!

مسبب این روزها فقط کرونا نیست!