مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 20:002020-10-25فرهنگي

ارسال 87 اثر به جشنواره کتاب سال زنجان


معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دومین دوره جایزه «کتاب سال زنجان» به پایان رسید، - محمود علیمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آثار منتشر شده مولفان و پدید آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه زنجان شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان زنجانی در تمام حوزه ها و آثاری که برای اولین بار در سال 1398 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  منتشر شده بودند، مجاز به شرکت در این برنامه بودند.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: آثار همه نویسندگان و پدیدآورندگان از سراسر کشور با موضوع زنجان شناسی واجد شرایط حضور در این جشنواره بودند و خوشبختانه آثار خوبی در این حوزه دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دومین دوره جایزه کتاب سال زنجان 15 مهرماه به پایان رسید، تصریح کرد: 87 اثر از مولفان این استان به دومین جشنواره کتاب سال زنجان ارسال شده است که در مرحله ارزیابی داوری قرار دارند.

علیمحمدی افزود: آثار رسیده در حوزه کنگره 3هزار و 500 شهید زنجانی نیز به صورت جداگانه داوری خواهد شد.

لازم به ذکر است، در نخستین دوره جایزه کتاب سال زنجان که با داوری 20 نفر از اساتید برجسته کشور انجام شد، از میان 46 عنوان کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 87 اثر به جشنواره کتاب سال زنجان

ارسال 87 اثر به جشنواره کتاب سال زنجان