مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-25اجتماعي

ترافیک سنگین و پر حجم در ورودی شرقی پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور های شرق استان تهران سنگین و پر حجم گزارش شده و خودرو ها به مرور در حال عبور از این محور های مواصلاتی کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، اما پر حجم، اما روان در جریان است و تمام پرسنل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور ها حاضر هستند.

کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و خودرو ها به مرور در حال عبور از محور های مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه جلسه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خوشبختانه به دلیل عریض بودن این محور ها تردد به صورت رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین و پر حجم در ورودی شرقی پایتخت

ترافیک سنگین و پر حجم در ورودی شرقی پایتخت