مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-25پزشكي

سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی شود


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کارهای خیلی خوبی برای بالابردن ظرفیت خدمات انجام داده و فضای بسیار خوبی به عنوان بخش مگا آی سی یو پیشرفته با 30 تخت آماده کردند و تجهیزاتی لازم دارند که تا پایان هفته در اختیار .

- ایسنا/کرمان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کارهای خیلی خوبی برای بالابردن ظرفیت خدمات انجام داده و فضای بسیار خوبی به عنوان بخش مگا آی سی یو پیشرفته با 30 تخت آماده کردند و تجهیزاتی لازم دارند که تا پایان هفته در اختیار دانشگاه قرار می گیرد که یک مگا آی سی یو بزرگ استان می تواند باشد.

دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بخش کرونا بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و سالن بحران شهرستان اظهار کرد: امروز به دلیل بار بیماری کرونا که در شهرستان رفسنجان روند رو به افزایشی داشت و در اکثر شهرهای استان کرمان به ویژه شهر کرمان، بافت و سیرجان هم این شرایط را دارد، بازدیدی از بخش ها انجام دادیم.

وی افزود: متأسفانه بیماران بستری و مراجعه های سرپایی همچنان رو به افزایش است و متاسفانه به دلیل مراجعه دیرهنگام بیماران، مریض های نسبتا بدحال تری به اورژانس مراجعه می کنند و خدمات خیلی بیشتری لازم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی شود

سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی شود