مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-25اقتصادي

«موزه دریانوردی بندر شرفخانه» سومین گام آذربایجان شرقی در راه تأسیس موزه های صنعتی


آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب های صنعتی ایران و پیشگام در عرصه صنعت کشور از ظرفیت ویژه ای در زمینه ایجاد موزه های صنعتی برخوردار است.

- خبرگزاری فارس، احمد حمزه زاده: موزه های صنعتی از موزه هایی به شمار می روند که بیشتر به لحاظ کارکردهای آموزشی و پژوهشی مورد توجه بوده و درعین حال از جذابیت ویژه ای برای مخاطبان برخوردارند، این موزه ها می توانند شناخت و آگاهی لازم را نسبت به صنایع مختلف استان ایجاد کنند، به طوری که می توان اطمینان داد پس از بازدید از تاریخچه فعالیت صنایع مختلف و نحوه به تکامل رسیدن آن ها ذهنیت مثبت و بهتری نسبت به صنایع و حتی نشان های تجاری مختلف صنعتی ایجاد خواهد شد.

صاحبان نشان های معتبر دنیا در زمینه خودروسازی، صنایع مختلف و کارخانه هایی که دارای تاریخچه های مشخصی هستند، موزه های صنعتی ایجاد کرده اند.

برخی صنایع به لحاظ ویژگی های خاص خود در عین حال که به فعالیت تولیدی مشغول هستند، از قابلیت تبدیل به یک موزه زنده صنعتی نیز برخوردارند، همچنین در صنایع فعالی که مبادرت به تشکیل موزه می کنند می توان با تدوین سناریویی مناسب و تعریف مسیر بازدیدی ایمن، امکان بازدید و در نتیجه آشنایی مخاطبان با فرایند تولید محصول را به صورت عینی فراهم کرد که به دنبال آن جذابیت موضوعی و تأثیر کارکردهای آموزشی این موزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موزه دریانوردی بندر شرفخانه» سومین گام آذربایجان شرقی در راه تأسیس موزه های صنعتی

«موزه دریانوردی بندر شرفخانه» سومین گام آذربایجان شرقی در راه تأسیس موزه های صنعتی