مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-25سياسي

سنجش و حضور نوآموزان پیش دبستانی باید به قانون الزام آور تبدیل شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : سنجش و حضور نوآموزان پیش دبستانی به عنوان یک طرح الزامی در تمام کشور باید با تصویب در مجلس شورای اسلامی به یک قانون تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ابوالحسن حقیقی اظهار کرد: طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان پیش دبستانی با همکاری معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور آغاز شده است.

  معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی و دانش اولیای دانش آموزان لازمه موفقیت این طرح است، بیان کرد: مداخلات طلایی و به هنگام در فرآیند سنجش نوآموزان که در قالب یک بسته تحولی توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارائه شده در جهت تحقق عدالت آموزشی است.

وی با تأکید بر این مطلب که سنجش و حضور نوآموزان پیش دبستانی به عنوان یک طرح الزامی در تمام کشور باید با تصویب در مجلس شورای اسلامی به یک قانون تبدیل شود، عنوان کرد: لازمه این تدوین یک طرح مشترک با همکاری معاونت آموزش ابتدایی، سازمان آموزش و پرورش استثنایی و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و ارائه آن توسط وزیر محترم به مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش و حضور نوآموزان پیش دبستانی باید به قانون الزام آور تبدیل شود

سنجش و حضور نوآموزان پیش دبستانی باید به قانون الزام آور تبدیل شود