مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-25بين الملل

اردوغان آمریکا نمی داند با چه کسی طرف است


رییس جمهور ترکیه در انتقاد از مواضع مقامات آمریکایی در ارتباط با اقدام کشورش به خرید و آزمایش سامانه «اس-400» روسیه، گفت از تحریم های واشنگتن نمی ترسد و به آمریکا هشدار داد نمی داند با چه کسی طرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان در هفتمین کنگره استانی حزب عدالت و توسعه در شهر مالاتیا به سخنرانی درباره مسائل مختلف پرداخت.

او در اظهاراتی خطاب به مقامات یی ها با برادر من الهام علی اف (رییس جمهور جمهوری آذربایجان) تماس می گیرند و می گویند ما می دانیم چه کسی با شماست، ترکیه و اردوغان.

خوب که چی؟ اردوغان به امانوئل ماکرون هم در صحبت هایش اشاره کرد و بار دیگر در انتقاد از اقدامات اسلام ستیزانه وی، او را به لحاظ ذهنی مشکل دار توصیف کرد.

وی گفت: مردی که فرانسه را رهبری می کند، مدام درباره اردوغان صحبت می کند.

اول، باید ببیند به کجا می رود.

رییس جمهور ترکیه دیروز هم در بخشی از سخنانش در ورزشگاه قادر هاس به مناسبت هفتمین کنگره استانی حزب حاکم عدالت و توسعه، به انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در فرانسه پرداخت و در اشاره به رییس جمهور فرانسه گفت: درباره رییس جمهوری که با میلیون ها عضو از گروه های اعتقادی مختلف به این شکل برخورد می کند، چه می توان گفت؟ او سپس خطاب به ماکرون گفت: اول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان آمریکا نمی داند با چه کسی طرف است

اردوغان آمریکا نمی داند با چه کسی طرف است