مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-25بين الملل

انتقاد نخست وزیر پاکستان از اقدامات اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه


رییس جمهوری فرانسه متاسفانه اسلام هراسی را با حمله به اسلام به جای حمله به تروریست های افراطی، نژادپرستان، برتری طلبان سفید پوست یا ایدئولوژیست های نازی، - ترغیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نخست وزیر پاکستان اظهارات اخیر رییس جمهوری فرانسه در باره انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام را موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمان جهان دانست و تاکید کرد: چنین سخنانی باعث تشدید اسلام هراسی و فضاسازی برای افراط گرایان می شود.

"عمران خان" روز یکشنبه طی چند پیام توییتری به شدت از سخنان امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه انتقاد کرد.

وی خطاب به مکرون گفت: نشان برجسته یک رهبر متحد کردن انسان ها به جای تقسیم آنان است فرصتی که مکرون می توانست از آن به جای ایجاد فضای دو قطبی و پشت گرمی افراط گرایان استفاده کند.

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: رییس جمهوری فرانسه متاسفانه اسلام هراسی را با حمله به اسلام به جای حمله به تروریست های افراطی، نژادپرستان، برتری طلبان سفید پوست یا ایدئولوژیست های نازی، ترغیب می کند.

وی مکرون را به تحریک عمدی احساسات مسلمانان جهان و تشویق عناصر افراطی در فرانسه برای نمایش کاریکاتورهای توهین آمیز علیه اسلام و پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) متهم کرد و افزود: رییس جمهوری فرانسه با حمله به اسلام بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نخست وزیر پاکستان از اقدامات اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه

انتقاد نخست وزیر پاکستان از اقدامات اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه