مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-25بين الملل

9 روز تا انتخابات آمریکا؛ نتیجه آخرین نظرسنجی ها در ایالت های کلیدی


نتیجه نظرسنجی های جدید از رقابت دونالد ترامپ، رییس جمهوری کنونی آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات از فاصله اندک این دو نامزد با یکدیگر برای کسب آرای الکترال در اکثر ایالت های سرنوشت ساز حکایت دارد.

- نتیجه نظرسنجی های جدید از رقابت دونالد ترامپ، رییس جمهوری کنونی آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات از فاصله اندک این دو نامزد با یکدیگر برای کسب آرای الکترال در اکثر ایالت های سرنوشت ساز حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، در حالی که تنها 9 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده است بیش از 55 میلیون رای دهنده آمریکایی تاکنون به طور زودهنگام در رای گیری شرکت کرده اند.

تخمین زده می شود که تاکنون بیش از 35 میلیون نفر رای خود را از راه دور برای حوزه های رای گیری ارسال کرده اند و بیش از 15 میلیون نفر نیز با حضور در مراکز رای گیری در انتخابات شرکت کرده اند.

برخی کارشناسان از جمله مایکل مک دونالد، استاد دانشگاه فلوریدا پیش بینی کرده اند که در این دوره از انتخابات با در نظر گرفتن میزان مشارکت زودهنگام رای دهندگان، رکورد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری با مجموع 150 میلیون رای شکسته خواهد شد.

در این صورت آمریکا با مشارکت 65 درصد از واجدان شرایط در رای گیری شاهد بیشترین میزان مشارکت از سال 1908 میلادی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 روز تا انتخابات آمریکا؛ نتیجه آخرین نظرسنجی ها در ایالت های کلیدی

9 روز تا انتخابات آمریکا؛ نتیجه آخرین نظرسنجی ها در ایالت های کلیدی