مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-25بين الملل

شورای امنیت فردا درخواست فلسطین برای برگزاری کنفرانس صلح را بررسی می کند


شورای امنیت فردا (دوشنبه) جلسه ای را به منظور بررسی درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از سازمان ملل مبنی بر برگزاری کنفرانس بین المللی صلح تشکیل می دهد.

- شورای امنیت فردا (دوشنبه) جلسه ای را به منظور بررسی درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از سازمان ملل مبنی بر برگزاری کنفرانس بین المللی صلح تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت: شورای امنیت روز دوشنبه جلسه ای را با هدف بررسی درخواست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل جهت آغاز اقدامات عملی برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح برگزار می کند که هدف از آن دستیابی به راهکار تشکیل دو کشوری، پایان اشغالگری و تحقق استقلال کشور فلسطین به پایتختی قدس است.

منصور اظهار کرد، این جلسه در چارچوب اقدامات پیاپی علیه اشغالگری و تجاوزگری های آن است که مقدمات آن با همه طرف های ذیربط از جمله روسیه که ریاست این شورا را در ماه جاری میلادی به عهده دارد، انجام شده است.

همچنین در خصوص اعطای اهمیت بیشتر به جلسه به واسطه افزایش سطح نمایندگی ها در آن با مشارکت وزرا، معاونان وزرای خارجه برخی کشورها و نیز نمایندگان دائم موافقت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت فردا درخواست فلسطین برای برگزاری کنفرانس صلح را بررسی می کند

شورای امنیت فردا درخواست فلسطین برای برگزاری کنفرانس صلح را بررسی می کند