مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-25بين الملل

دورکاری 50 درصدی و مشاغل گروههای 3 و 4 مشمول محدودیتهای کرونایی در تهران


سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد مشاغل گروه سه و چهار و همچنین دورکاری 50 درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی تنها محدودیت های اعمال شده در شهر تهران خواهد بود.

- دورکاری 50 درصدی و مشاغل 3 و 4 مشمول محدودیتهای کرونایی در تهران سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد مشاغل گروه سه و چهار و همچنین دورکاری 50 درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی تنها محدودیت های اعمال شده در شهر تهران خواهد بود.

به دنبال وخامت اوضاع و عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، سخنگوی دولت از تشدید نظارت و اعمال محدودیتهای کرونایی خبر داد و اعلام کرد فعالیت گروههای شغلی 2، 3 و 4 از روز دوشنبه ممنوع شده و در صورت عدم توجه و ادامه فعالیت، این مشاغل مشمول جرایم سنگین و تعطیلی درازمدت خواهند شد.

این تصمیم از سوی ستاد ملی کرونا و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا گرفته شده و محدودیتها در گروه مشاغل 2، 3 و 4 از پنجم آبان ماه به مدت یک هفته در 43 شهرستان بحرانی که در وضعیت قرمز به سر می برند، اعمال می شود.

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت اعمال محدودیت ها در تهران، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت ها از پنجم آبان ماه در گروه مشاغل 2، 3 و 4 از پنجم آبان ماه به مدت یک هفته در 43 شهرستان بحرانی که در وضعیت قرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری 50 درصدی و مشاغل گروههای 3 و 4 مشمول محدودیتهای کرونایی در تهران

دورکاری 50 درصدی و مشاغل گروههای 3 و 4 مشمول محدودیتهای کرونایی در تهران