مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-25سياسي

عرف: الکترونیکی شدن انتخابات 1400 تا آخر آبان تعیین تکلیف می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف درباره تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات 1400 متناسب با شرایط کرونایی، گفت: تجربه نخستین ما در این باره مربوط به اسفند 98 است که در آن مقطع به مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردیم هر نوع شیوه نامه ای را که .

- رییس ستاد انتخابات کشور از تعیین تکلیف برای اجرای فرایند 25 گانه الکترونیکی شدن انتخابات 1400؛ با اعلام نظر شورای نگهبان تا پایان این ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف درباره تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات 1400 متناسب با شرایط کرونایی، گفت: تجربه نخستین ما در این باره مربوط به اسفند 98 است که در آن مقطع به مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردیم هر نوع شیوه نامه ای را که ارائه کنند مبنا قرار می دهیم که طبق شیوه نامه های آن دوره اقدام کردیم.

وی افزود: تجربه دیگر مربوط به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است که قرار بود 29 فروردین امسال برگزار شود، اما به شهریور موکول شد که طبق شیوه نامه های بهداشتی اقدام کردیم و برای انتخابات 1400 نیز قطعاً همین رویه را در پیش می گیریم.

معاون سیاسی وزیر کشور، یکی از پیشنهاد های این وزارتخانه را برای انتخابات 1400، اعمال کل فرآیند الکترونیکی شدن انتخابات دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرف: الکترونیکی شدن انتخابات 1400 تا آخر آبان تعیین تکلیف می شود

عرف: الکترونیکی شدن انتخابات 1400 تا آخر آبان تعیین تکلیف می شود