مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-25دانش

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی


نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی پس از چند سال وقفه، با حضور رییس دانشگاه، معاونین و سایر اعضای حقیقی و حقوقی در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

- نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی پس از چند سال وقفه، با حضور رییس دانشگاه، معاونین و سایر اعضای حقیقی و حقوقی در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی، در ابتدای این جلسه، پس از معرفی اعضای شورای فرهنگی دانشگاه که براساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها انتخاب شده اند، سیدمحمد حسینی -رییس دانشگاه مذاهب اسلامی- با تاکید بر اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه گفت: بدون تردید برنامه های فرهنگی و فعالیت های دانشجویی در کنار فعالیت های آموزشی، علمی و پژوهشی بسیار مهم و اثرگذار است و در تحقق تقریب و وحدت که هدف این دانشگاه است نقش مهمی دارد.

رییس شورای فرهنگی دانشگاه بر برگزاری منظم و مستمر این شورا به عنوان یکی از مهمترین شوراهای دانشگاه برای سیاستگذاری و تصمیم گیری در فعالیت های فرهنگی دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و دانشجویی گزارشی از روند تشکیل شورای فرهنگی دانشگاه ارائه کرد و دستورات جلسه اول را به بحث گذاشت که پس از بحث و بررسی اعضا، تعدادی از آنها مورد تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی