مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-25اجتماعي

آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزسه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، 5 تا 8 درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امروز تا پنجشنبه هشتم آبان در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی گفت: از سه شنبه ششم آبان تا پنج شنبه با توجه به افزایش شرایط پایداری و سکون نسبی امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج وجود دارد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو در سواحل مرکزی و غربی خزر بارش پراکنده خواهیم داشت و این شرایط روز چهارشنبه هفتم آبان در استان های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی حاکم خواهد بود.

ضیاییان بیان کرد: امروز در سواحل خزر دمای هوا 2 تا 4 درجه افزایش می یابد و از فردا تا چهارشنبه 4 تا 6 درجه کاهش دما در سواحل خزر داریم.

وی افزود: امروز و فردا دمای هوا در شمال شرق کشور 4 تا 6 درجه افزایش می یابد و سه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، 5 تا 8 درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور

آلودگی مجدد هوا در تهران و کرج از 6 آبان/ کاهش دما در سواحل خزر و شمال شرق کشور