مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-25پزشكي

مبتلایان به ویروس کرونا به هر طریق باید شناسایی و قرنطینه شوند


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای قطع سیکل بیماری باید افرادی که دارای ویروس هستند و در اجتماع می چرخند به هر طریق ممکن شناسایی و قرنطینه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، قاسم جان بابایی در در حاشیه افتتاحیه طرح های درمانی در این شهرستان اظهار داشت: امروز به دلیل شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و وضعیت کرونا نمی خواستم افتتاح رسمی صورت پذیرد ولی امروز این بخش ها فعالیت خود را آغاز کردند و توصیه می کنم با توجه به وضعیت بد کرونایی مراسم افتتاح ها یا آغاز عملیات اجرایی طرح ها به همین صورت و بدون جمعیت برگزار شود.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: وضعیت بحرانی شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان سبب حضور بنده به استان کرمان شد و آن چه مهم است در مرحله اول رعایت خود مردم است که می تواند شیوع بیماری را کاهش دهد.

وی عنوان کرد : در شهرستان 300 هزارنفری سیرجان 140 بیمار کرونایی بستری باشند این یک بحران و وضعیت نامناسب است، مضاف براینکه خیلی افراد هم قطعا دارای ویروس هستند و در اجتماع می چرخند که اوضاع را بحرانی تر می کند.

جان بابایی خاطرنشان کرد: برای قطع سیکل بیماری باید این افراد به هر طریق ممکن شناسایی و قرنطینه شوند و دیگران هم تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و در صورت نیاز در مراکز 16 ساعته مراکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به ویروس کرونا به هر طریق باید شناسایی و قرنطینه شوند

مبتلایان به ویروس کرونا به هر طریق باید شناسایی و قرنطینه شوند