مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-25سياسي

وضعیت استفاده از ماسک در دشتستان


در بانک ها استفاده از ماسک در بین کارکنان 98 درصد ولی رعایت فاصله گذاری اجتماعی 60 درصد، در ترمینال ها استفاده از ماسک 65 درصد و فاصله گذاری اجتماعی40 درصد بوده است که رضایت بخش نمی باشد.

- فتح الله نوروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان دشتستان پرداخت و اظهار داشت: جوانمردی،سخاوت و رفع گرفتاری مردم از خصوصیات و سیره عملی یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بود و مدیران دستگاه های اجرایی و مسؤولان در نظام اسلامی نیز باید از سیره امام عسکری(ع) و سایر امامان همام الگوبرداری کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به شیوع هیچ گونه دارو و درمان مشخصی ندارد و تنها راه مقابله با آن،رعایت توصیه های بهداشتی و اجرای طرح شفا یا همان شست و شوی دستها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

رییس شورای اداری  شهرستان دشتستان ابراز داشت: تا امروز بالغ بر 26 هزار 500 گشت ماموران نظارتی در راستای نظارت بر رعایت توصیه های بهداشتی در سطح شهرستان انجام شده است که از همه عزیزان می خواهم استمرار داشته و تقویت شود.

فرماندار دشتستان افزود: شهرداران و دهیاران شهرستان محدودیت هایی در استفاده از پارک ها و شهر بازی ها اعمال نموده و مردم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت استفاده از ماسک در دشتستان

وضعیت استفاده از ماسک در دشتستان