مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-25بين الملل

تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواهان مخالف


دختر و داماد دونالد ترامپ که هر دو از دستیاران ارشد کاخ سفید هستند تهدید به شکایت از یک گروه از جمهوریخواهان مخالف این رییس جمهور آمریکا به خاطر نصب یک بیلبورد تبلیغاتی در میدان تایمز اسکوئر نیویورک با مضمون مرتبط کردن آنها با وقوع حدود 225 هزار مورد مرگ .

- دختر و داماد دونالد ترامپ که هر دو از دستیاران ارشد کاخ سفید هستند تهدید به شکایت از یک گروه از جمهوریخواهان مخالف این رییس جمهور آمریکا به خاطر نصب یک بیلبورد تبلیغاتی در میدان تایمز اسکوئر نیویورک با مضمون مرتبط کردن آنها با وقوع حدود 225 هزار مورد مرگ در اثر ابتلای به کروناویروس در آمریکا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازخبرگزاری رویترز، یک وکیل ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ در نامه ای به این گروه موسوم به پروژه لینکلن این تبلیغها را غلط، خبیثانه و افتراآمیز خوانده و گفته که آنها موجب یک تهمت شرم آور و شنیع شده اند.

این وکیل به نام مارک کاسوویتز در نامه اش که از سوی پروژه لینکلن در توییتر منتشر شد عنوان کرد: اگر این تبلیغات بیلبوردی سریعا حذف نشوند، ما از شما با هدف گرفتن چیزی که بی تردید غرامتهای تنبیهی و جبران کننده فراوان خواهد بود شکایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواهان مخالف

تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواهان مخالف