مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-25اقتصادي

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟


از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.

- جی پلاس، در ماههای گذشته علیرغم آنکه تعدادی از شهرها به وضعیت سفید کرونایی بازگشته بودند، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برخی از شهرها باعث شد شروع موج وسیع تری از کرونا را شاهد باشیم؛ موجی که آمار مبتلایان کرونا را صعودی کرد و به بستری شدن تعداد بیشتری از افراد منجر و موجب شد تا این استانها از سطح هشدار فراتر رفته و در وضعیت قرمز کرونا قرار گیرند.

ایسنا نوشت؛ به دنبال وخامت اوضاع و عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، سخنگوی دولت از تشدید نظارت و اعمال محدودیتهای کرونایی خبر داد و اعلام کرد" فعالیت گروههای شغلی 2، 3 و 4 از روز دوشنبه ممنوع شده و در صورت عدم توجه و ادامه فعالیت، این مشاغل مشمول جرایم سنگین و تعطیلی درازمدت خواهند شد.

" این تصمیم از سوی ستاد ملی کرونا و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا گرفته شده و محدودیتها در گروه مشاغل 2، 3 و 4 از پنجم آبان ماه به مدت یک هفته در 43 شهرستان بحرانی که در وضعیت قرمز به سر می برند، اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟