مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-25ورزشي

بانوان آلیش کار ایران به مرور فن پرداختند


سرمربی تیم ملی آلیش بانوان ایران توضیحاتی را در خصوص اردوی برگزار شده این تیم ارائه کرد.

- به گزراش خبرگزاری فارس، آنا براتی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی آلیش بانوان اظهار داشت: پس از حدود 9 ماه دوری بانوان آلیش کار از تمرینات، توانستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد شرایط قرنطینه اردوی 4 روزه ای را با حضور ملی پوشان برگزار کنیم.

اردوی خوبی بود چراکه ورزشکاران ما بعد از چند ماه دوری دوباره دور هم جمع شدند و چه از لحاظ روحی و انگیزشی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به سود آن ها شد.

سرمربی تیم ملی آلیش بانوان کشورمان در مورد شرایط ورزشکاران حاضر در این اردو تصریح کرد: در این مدت 9 ماهه یکسری از نفرات تمرینات را به صورت انجام داده بودند و یکسری از نفرات نیز تمرین نکرده بودند اما در کل شرایط آلیش کاران بد نبود و حتی چندین نفر در شرایط عالی قرار داشتند.

براتی با اشاره به اینکه در این اردو نفرات هم از نظر فنی و هم از نظر جسمانی مورد ارزیابی قرار گرفتند گفت: چندین آزمایش از جمله تست آمادگی جسمانی شامل سنجش قلبی تنفسی، انعطاف و قدرت و تست فنی که با مرور فن بر روی تشک انجام شد.

البته با توجه به کرونا علیرغم اینکه کشتی گیران تست داده بودند و در قرنطینه بودند، ترجیح دادیم که درگیری فیزکی کمتر انجام شود و بیشتر مرور فن انجام شد و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان آلیش کار ایران به مرور فن پرداختند

بانوان آلیش کار ایران به مرور فن پرداختند