مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-25اقتصادي

تاسیسات گردشگری استان از کرونا 2850 میلیارد تومان خسارت دید


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان مهر ماه سال جاری بالغ بر 2850 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات صنعت گردشگری استان وارد شده است.

- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی: تاسیسات گردشگری استان از کرونا 2850 میلیارد تومان خسارت دید ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان مهر ماه سال جاری بالغ بر 2850 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات صنعت گردشگری استان وارد شده است.

محمدصادق براتی اظهار کرد: بحران ناشی از بیماری کرونا اثر قابل توجهی در عرصه صنعت گردشگری از خود بر جای گذاشته است.

در ارزیابی صورت گرفته میزان خسارات ناشی از این بیماری بر تاسیسات گردشگری، از ابتدای شیوع این بیماری تا پایان مهر ماه سال جاری بالغ بر 2850 میلیارد تومان خسارت وارد شده که با توجه به فعالیت قشر کثیری از مردم در این صنعت، خسارت یاد شده مشکلات و معضلات معیشتی بسیاری را بر این قشر متحمل ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی تصریح کرد: به طور کلی حدود 10 عنوان رشته فعالیت زیرمجموعه صنعت گردشگری است که بیشترین خسارات به هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیران، مجتمع های گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات گردشگری استان از کرونا 2850 میلیارد تومان خسارت دید

تاسیسات گردشگری استان از کرونا 2850 میلیارد تومان خسارت دید