مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

احیاء موقوفات ربع رشیدی، معضلات فعلی دانشگاه ها را حل می کند


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی احیاء موقوفات ربع رشیدی را عامل حل مشکلات و معضلات دانشگاه های استان برشمرد.

- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احیاء موقوفات ربع رشیدی، معضلات فعلی دانشگاه ها را حل می کند ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی احیاء موقوفات ربع رشیدی را عامل حل مشکلات و معضلات دانشگاه های استان برشمرد.

روح اله متفکر آزاد در نشست تخصصی وقف که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: نظام اقتصادی اسلام پازلی است که نقشه جامعی دارد و موضوع وقف نقش تعریف شده ای در این نقشه دارد که عبارت است از چرخاندن اقتصاد جامعه اسلامی.

وی تاکید کرد: باید افرادی با تدبیر در امور وقف مسئولیت داشته باشند که خوشبختانه مدیرکل محترم اوقاف و امورخیریه استان و معاونینشان اهل این کار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اهمیت موقوفات ربع رشیدی، ادامه داد: جامعه ی دانشگاهی کشور و استان ما معضلات بزرگی دارد که با هنرمندی واقف ربع رشیدی، تمامی معضلات این حوزه حل می شود و ما می توانیم شهر تبریز را در این امر پیشران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء موقوفات ربع رشیدی، معضلات فعلی دانشگاه ها را حل می کند

احیاء موقوفات ربع رشیدی، معضلات فعلی دانشگاه ها را حل می کند