مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

تجدید عهد با امام عصر(عج) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود


می توان پیشنهاد داد تا عموم منتظران حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) این عهدهای خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید حمید میرباقری در سخنرانیِ بدون حضور جمعیت در مسجد مقدس جمکران قم با اشاره به اهمیت تأسیس شبکه وکالت در دوران امام حسن عسکری (ع) بیان کرد: حضرت با این تدبیر، جامعه مسلمان را برای آغاز غیبت حضرت ولی عصر (عج) آماده کردند.

وی امیدبخشی به جامعه خفقان زده آن روزگار را بخش دیگری از برنامه امام حسن عسکری (ع) عنوان کرد و افزود: ما نیز امروز نیاز داریم تا با وجود همه نقدها و انتقادها و حتی بیان اخبار واقعی از جامعه، امیدبخشی به یکدیگر را فراموش نکنیم، به بیان دیگر اگر اخبار واقعی منفی را منتشر یا بازنشر می کنیم، باید به اخبار مثبت و امیدوارکننده نیز توجه داشته باشیم.

استاد حوزه های علمیه ادامه داد: البته در این زمینه، وظیفه افرادی که دنبال کننده های بیشتری در فضای مجازی دارند سخت تر است و آنان نباید از این وظیفه اجتماعی مهم خود یعنی امید دادن به جامعه و مردم غافل باشند.

حجت الاسلام میرباقری همچنین به مظلومیت های کم نظیر امام حسن عسکری(ع) اشاره و اضافه کرد: امام یازدهم (ع) تنها امامی است که دشمنان می خواستند ایشان را حتی پیش از آغاز دوران امامتشان به شهادت برسانند، چراکه اخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید عهد با امام عصر(عج) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود

تجدید عهد با امام عصر(عج) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود