مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

رییس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند


رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا، گفت: مجمع خیرین کشور با توانی مضاعف و بسیج امکانات خیرین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، حبیب الله بوربور رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور بر لزوم پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی می گذرد و هرچه از روزهای اول بحران فاصله می گیریم بر وسعت، حدت و شدت طوفانی که این ویروس ویرانگر برپا کرده است، افزوده می شود.

بوربور اضافه کرد: اگرچه آمار خسارت های وارده بر اثر این بحران غم انگیز در ابعاد مختلف انسانی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قابل اندازه گیری و احصاء نیست، اما متناسب با وسعت و گستردگی این حمله مقاومت های جانانه ای هم توسط کادر درمان و پزشکی در اقصی نقاط دنیا و به ویژه در ایران رقم خوده است که نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

وی افزود: در کنار کادر درمان و پزشکی کشور و دوشادوش مدافعان سلامت، نیکوکاران و خیرین از همان ابتدا به میدان آمدند و در پشتیبانی و تهیه وسایل و لوازم و امکانات و تجهیزات دارویی هرآنچه داشتند بر طبق اخلاص نهادند.

رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور متذکر شد: همپا و همگام و همراه با دیگر نیکوکاران، مجمع خیرین کشور نیز با تمام قوا پا بر عرصه این نبرد جهادگونه گذاشت و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند

رییس هیأت مدیره مجمع خیرین: تمام قد در میدان مبارزه با بحران کرونا خواهیم ماند