مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-25سياسي

جلسه پنج ساعته طراحان استیضاح روحانی


​رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به موضوع استیضاح روحانی پرداخته و از جلسه پنج ساعته با طراحان این طرح خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ علیرضا زاکانی نماینده قم و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، طی یادداشتی به موضوع استیضاح رییس جمهور پرداخته است که متن آن را در ادامه می خوانید: استیضاح رییس جمهور در هفته های گذشته از پرچالش ترین بحث های سیاسی و جلسات خصوصی و عمومی فعالان سیاسی کشور بود.

هر چند این بحث سرانجام به پایان رسید و رهبر معظم انقلاب صراحتاً و علنی به موضوع مواجهه نادرست و غیر اخلاقی با رییس جمهور محترم ورود کردند، اما به جهت بررسی و تحلیل منطق حاکم بر آنچه که در هفته های گذشته، گذشت و از آن جهت که احتمال می رود در سال های آتی نیز باز هم این ماجرا تکرار شود و نیازمند تحلیل و آسیب شناسی است، بر خود واجب دیدم تا استدلال هایی را که در جلسه پنج ساعته 29/7/99 با مطالبه گران فعال طرح استیضاح داشتم به صورت مکتوب منتشر نمایم تا علاوه بر درج در تاریخ، بتواند محلی برای فکر و مداقه قرار گیرد.

بنده در این جلسه، طرح استیضاح رییس جمهور را در مقطع کنونی (هر چند با نیت خیرخواهانه و برای حل مشکلات کشور و مردم تهیه شده بود) غیر شرعی، غیر منطقی، غیر عقلایی، غیر علمی، تک روانه و ضد سازوکارهای جمعی مجلس، غیر حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه پنج ساعته طراحان استیضاح روحانی

جلسه پنج ساعته طراحان استیضاح روحانی