مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-25پزشكي

تاکید پزشکان بر نقش ماسک در پیشگیری از گسترش کرونا


پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند: سرفه می تواند ابری از کروناویروس را در فضای اتاق پخش کند و به همین دلیل استفاده از ماسک در کوچک شدن بزرگی و میزان گسترش این ابر ویروسی، - پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند: سرفه می تواند ابری از کروناویروس را در فضای اتاق پخش کند و به همین دلیل استفاده از ماسک در کوچک شدن بزرگی و میزان گسترش این ابر ویروسی، تاثیر چشمگیری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بررسی آمده است: حجم این ابر کروناویروس به هنگامی که فرد ماسک به صورت خود نداشته باشد هفت برابر بزرگتر از هنگام استفاده از ماسک جراحی و 23 برابر بزرگتر از هنگام استفاده از ماسک N95 است.

متخصصان هندی اظهار داشتند: در بررسی های خود دریافتیم هر آنچه مسافت ابر کروناویروس را کاهش دهد همچون ماسک، دستمال یا سرفه کردن در آرنج می تواند ناحیه ای را که در آن ترشحات تنفسی هنگام سرفه پراکنده می شود کاهش دهد و بنابراین احتمال ابتلا به عفونت کمتر می شود.

به گفته محققان 5 تا 8 ثانیه نخست پس از سرفه در تعلیق ترشحات تنفسی موجود در هوا و گسترش بیماری بسیار مهم است.

پس از این زمان، ابری از کروناویروس شروع به پخش شدن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهلث دی نیوز، یافته های این مطالعه به محققان کمک می کند تا به فرمولی برای تعیین حداکثر تعداد افرادی که می توانند در یک بخش بیمارستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پزشکان بر نقش ماسک در پیشگیری از گسترش کرونا

تاکید پزشکان بر نقش ماسک در پیشگیری از گسترش کرونا