مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-25اقتصادي

مالکان تاکسی های فرسوده شهر تهران برای نوسازی تاکسی ثبت نام کنند


معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مالکان تاکسی های مدل 88 به قبل بایستی برای نوسازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی محتشمی پور معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مالکان تاکسی های مدل 88 به قبل باید برای نوسازی تاکسی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: برای نوسازی تاکسی می بایست اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نوسازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و تاکسی فرسوده او در سایت حمل و نقل و سوخت کشور ثبت شود.

لذا برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل شده اند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: مشمولان طرح نوسازی تاکسی های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه نوسازی تاکسی های فرسوده همواره از اولویت های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از 15 هزار تاکسیران تقاضای نوسازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان تاکسی های فرسوده شهر تهران برای نوسازی تاکسی ثبت نام کنند

مالکان تاکسی های فرسوده شهر تهران برای نوسازی تاکسی ثبت نام کنند