مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-25اقتصادي

ضرورت گسترس فرهنگ بیمه در بین کشاورزان و عشایر لرستانی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ضرورت گسترس فرهنگ بیمه در بین کشاورزان و عشایر این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسفندیار حسنی مقدم در جلسه بیمه محصولات کشاورزی لرستان با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی باید در رأس قرار گیرد، گفت: ایران یکی از حادثه خیزترین کشورهای دنیا است و از 40 حادثه و بلایای طبیعی بیش از 30 مورد آن در کشور حادث شده و می شود، همین موضوع اهمیت توجه به بیمه خصوصاً در حوزه کشاورزی را بیش از گذشته نشان می دهد.

وی، خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت به جای بیان مشکلات راهکار ارائه داده و بررسی کنیم به چه شکل می شود با بیان دیدگاه های کارشناسی، کشاورزان و بهره برداران را ترغیب کرد نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، از مسئولین بیمه محصولات کشاورزی در خواست کرد مهم ترین مشکلات پیش رو و مهم ترین پیشنهادات خود را در راستای ترویج و استقبال کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی اعلام کنند.

حسنی مقدم، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان را موظف کرد با مسئولین بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان ها جلساتی را برگزار و نهایت تعامل، همکاری و همراهی را با همکاران صندوق بیمه محصولات کشاورزی داشته و همچنین مسئولان صندوق بیمه مذاکرات فنی و تخصصی به صورت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترس فرهنگ بیمه در بین کشاورزان و عشایر لرستانی

ضرورت گسترس فرهنگ بیمه در بین کشاورزان و عشایر لرستانی