مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-25اجتماعي

کارگروه تولید محتوا آموزشی در خرمشهر راه اندازی شد


در روزهای کرونایی کارگروه تولید محتوا در خرمشهر برای تولید جزوات درسی و ارائه آنها در فضای، فعالیت خود را آغاز کرده است.

- محمدعلی احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سطح شهرستان خرمشهر محتواهای آموزشی توسط کارگروه تولید محتوا تولید می شود و برای آموزش در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار می گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر به معرفی کارگروه تولید محتوا پرداخت و گفت: این کارگروه از سرگروه های گروه های آموزشی، کارشناسان گروه های آموزشی و دبیران با سابقه و برگزیده این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: این کارگروه به تهیه کلیپ و جزوات آموزشی کمک درسی برای تمام مقاطع تحصیلی می پردازد و تاکنون محتوای قابل توجهی را در این زمینه تولید کرده است.

احمدزاده در ادامه از مقام آوری معلم خرمشهری در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره معلم پژوهنده خبر داد و اظهار کرد: شیرین سرلک آموزگار خرمشهری است که با طرح بررسی علل غلط نویسی در دانش آموزان در بیست و سومین جشنواره معلم پژوهنده، مقام برتر را در سطح استان کسب کرد.

وی با یادآور شدن اینکه طرح معلم پژوهنده همه ساله با هدف شکوفایی استعدادها و خلاقیت معلمان در محیط مدرسه و کلاس درس و در میان همه ادارات و مراکز آموزشی برگزار می شود، افزود: با توسعه اندیشه ورزی، تفکر خلاق و کشف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تولید محتوا آموزشی در خرمشهر راه اندازی شد

کارگروه تولید محتوا آموزشی در خرمشهر راه اندازی شد