مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-25اقتصادي

بیش از یک میلیون کردستانی زیر پوشش بیمه سلامت هستند


یک میلیون و یکصد هزار نفر از مردم استان کردستان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انور اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تاکنون 600 هزار دفترچه بیمه سلامت روستایی، 300 هزار دفترچه بیمه سلامت ایرانیان، 100 هزار دفترچه بیمه سلامت سایر اقشار، 100 دفترچه بیمه سلامت کارمندی و 2 هزار دفترچه بیمه سلامت بیماری های خاص برای مردم کردستان صادر شده است.

وی با اشاره به رایگان بودن دفترچه بیمه سلامت برای افراد کم درآمد، گفت: از آبان سال گذشته تاکنون 200 هزار نفر برای دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده اند که 130 هزار نفر آنان مشمول این طرح شده اند.

اسماعیلی افزود: این دفترچه ها برای دهک های سطح یک، تا سه جامعه ارائه شده و 20 هزار نفر نیز در قالب دهک چهار مشمول تخفیف 50 درصدی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از آبان پارسال تاکنون 50 هزار متقاضی کردستانی دهک پنج به بالا که دارای وضعیت مالی مناسب هستند نیز با پرداخت سالانه 690 هزار تومان دفترچه سلامت دریافت کرده اند.

اسماعیلی با اشاره به حذف دفترچه های کاغذی گفت: از 20 مهر ماه سال جاری بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان، هرگونه خدمات درمانی را فقط با ارائه کد ملی خود از طریق نسخه الکترونیکی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون کردستانی زیر پوشش بیمه سلامت هستند

بیش از یک میلیون کردستانی زیر پوشش بیمه سلامت هستند