مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-25سياسي

آنچه از تابستان برای زمستان پیش رو می توان آموخت


تقریبا 8 ماه ازشروع پاندمی کروناویروس در ایران می گذرد و ما در شرایطی هستیم که حتی نمی توان عده ای را ماسک نزده و با خیال راحت در یک فضای باز دورهم جمع کرد و نگران رخداد خوشه ای بیماری کووید-19 در مدعوین نبود.

- ایسنا/بوشهر تقریبا 8 ماه ازشروع پاندمی کروناویروس در ایران می گذرد و ما در شرایطی هستیم که حتی نمی توان عده ای را ماسک نزده و با خیال راحت در یک فضای باز دورهم جمع کرد و نگران رخداد خوشه ای بیماری کووید-19 در مدعوین نبود.

آنچه در این یادداشت می خوانید توسط دکتر نیلوفر معتمد، دانشیار پزشکی اجتماعی بوشهر و دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نوشته شده است؛ کم و بیش شنیده ایم قصه ی دورهمی ها، مجالس، مهمانی ها و مراسم مختلفی که علاوه بر اینکه منجر به مبتلا شدن تعدادی از شرکت کنندگان شده اند، مواردی از بستری به دلیل بیماری شدید و حتی فوت ناشی از آن ها را هم سبب شده اند.

در حالی که یک ماه از آغاز فصل پاییز در بوشهر می گذرد انتظار می رود که مانند هر سال، هوای پاییزی نیز از اواسط آبان ماه در استان مستقر شود؛ بنابراین کمی تامل در آنچه که از انتقال کروناویروس در ماه های اخیر آموختیم ارزشمند خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه از تابستان برای زمستان پیش رو می توان آموخت

آنچه از تابستان برای زمستان پیش رو می توان آموخت