مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-25سياسي

قویت وجهه عقلانی اسلام لازمه باور به مهدویت


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باور به مهدویت نیازمند تقویت وجهه عقلانی اسلام بوده و تربیت نسل پیش رو، زمینه های ظهور را فراهم می کند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باور به مهدویت نیازمند تقویت وجهه عقلانی اسلام بوده و تربیت نسل پیش رو، زمینه های ظهور را فراهم می کند.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اهداف انقلاب اسلامی پنج مرحله تا رسیدن به ظهور مهدی موعود (ع) تعیین شده که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی می شود که با سیر مراحل اولیه و تکمیل آن به زمینه سازی ظهور دست می یابیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و این موضوع همه ابعاد حکومت از جمله قوه قضاییه، مجریه و مقننه و سایر دستگاه ها و نهادها را دربرمی گیرد، ادامه داد: تا به معنای واقعی مُر اسلام مطرح و عقلانیت، حکمت و عدالت در لایه های مختلف حاکم نشود، دولت اسلامی شکل نمی گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این در حالی است که وقتی دولت اسلامی حاکم شد می توان در راستای تربیت نسل زمینه ساز ظهور تلاش کرد و زمانی که جامعه به جایگاه واقعی اسلام رسید، می تواند نمونه ای برای تبلیغ و جریان سازی اسلام در بین سایر کشورها و حکومت ها باشد و بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قویت وجهه عقلانی اسلام لازمه باور به مهدویت

قویت وجهه عقلانی اسلام لازمه باور به مهدویت