مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25سياسي

کاهش 60 درصدی کلاهبرداری های اینترنتی با ایجاد رمز دوم پویا


فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کلاهبرداری های صورت گرفته در فضای مجازی هم شناسایی شده اند، گفت: یکی از کارهای خوبی که پلیس فتا انجام داده، ایجاد رمز دوم پویا بوده که با انجام آن تا 60 درصد از تخلفات در این بخش کاسته شده است.

- فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کلاهبرداری های صورت گرفته در فضای مجازی هم شناسایی شده اند، گفت: یکی از کارهای خوبی که پلیس فتا انجام داده، ایجاد رمز دوم پویا بوده که با انجام آن تا 60 درصد از تخلفات در این بخش کاسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در یک برنامه تلویزیونی در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی ضمن تشکر از فرماندهی کل قوا در خصوص پیام تبریک ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی و خدوم خطاب کردن نیروی انتظامی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بدون شک مردم قدردان زحمات وتلاش های نیروی انتظامی کشور در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی هستند و تقدیر و قدردانی رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی، جانی دوباره و قوای قلبی جمعیت نیروی انتظامی کل کشور است.

وی با اشاره به حساسیت و تاکیدات مقام معظم رهبری به مقوله معیشت کارکنان و نیروی انتظامی در حکم انتصاب فرماندهی انتظامی کل کشور درسال 93 اظهارکرد: نیروی انتظامی دارای کارکنانی است که با حداقل ها در حال خدمت و انجام وظایف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی کلاهبرداری های اینترنتی با ایجاد رمز دوم پویا

کاهش 60 درصدی کلاهبرداری های اینترنتی با ایجاد رمز دوم پویا