مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25ورزشي

تمدید محدودیت ها برای یک هفته در شیراز


جانشین رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز گفت: محدودیت ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

- ایسنا/فارس جانشین رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز گفت: محدودیت ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در این شهرستان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

عبدالرسول حقیقی گفت: با توجه به اوج گرفتن ابتلای مردم به کرونا این بیماری، محدودیت هایی که از 23 مهرماه تا دوم آبان ماه 99 در شهرستان شیراز اعمال شده بود به مدت یک هفته دیگر یعنی تا 9 آبان ماه 99 تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، حقیقی خاطرنشان کرد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان هایی نظیر دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه هاست که این مراکز باید آموزش های خود را به شکل مجازی برگزار کنند.

جانشین رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان همچنین از تعطیلی کامل دانشگاه ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده، سینماها و سالن های تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی و باشگاه های بدنسازی و برخی رشته های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته و جودو خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت ها برای یک هفته در شیراز

تمدید محدودیت ها برای یک هفته در شیراز