مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-25بين الملل

برقراری ارتباطات در مناطق بحران زده با بالن ارتباطی


بالن ارتباطی در زمان بحران، منطقه بحران زده را تحت پوشش قرار می دهد و امکان اتصال بیش از 1000 نفر را به صورت هم زمان و 10 هزار نفر را به صورت غیرهمزمان با سرعت یک گیابیت برثانیه فراهم می کند.

- بالن ارتباطی در زمان بحران، منطقه بحران زده را تحت پوشش قرار می دهد و امکان اتصال بیش از 1000 نفر را به صورت هم زمان و 10 هزار نفر را به صورت غیرهمزمان با سرعت یک گیابیت برثانیه فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر زلزله یا سیلی اتفاق بیفتد، نخستین اثرش قطع آب، برق، گاز، جاده و ارتباطات تلفنی است.

البته ممکن است قطعی موقت بعضی از خدمات برای مردم بحران زده قابل تحمل باشد، اما قطع ارتباطات تلفنی یعنی بی خبری نیروهای امدادی، یعنی مشخص نیست که کجا آسیب جدی تری دیده، یا کجا مردم نیاز فوری به امداد دارند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ویدئوی ایران هوشمند ، ساخت بالن ارتباطی که حاصل دانش و تلاش، پژوهشگران پژوهشگاه فضایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با کاربرد استفاده در مواقع بحرانی را مورد بررسی قرار داده است.

پژوهشگران ایرانی در سال های اخیر با طراحی و ساخت یک نوع بالن ارتباطی مشکل قطع ارتباطات در مواقع بحرانی را حل کرده اند؛ بالنی که با تجهیزات بی سیم بر فراز مناطق آسیب دیده، ارتباطات شبکه را برای تعدادی از مردم و نیروهای امدادی برقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری ارتباطات در مناطق بحران زده با بالن ارتباطی

برقراری ارتباطات در مناطق بحران زده با بالن ارتباطی