مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-25بين الملل

فرصت 14 روزه برای تشکیل کابینه لبنان / توافق اولیه درباره ساختار دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره نتیجه اولیه رایزنی های سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان درباره تشکیل دولت مثبت ارزیابی شده و انتظار می رود توافقاتی که در سطوح بالا از خلال تماس های بین المللی و منطقه ای در این روند حاصل .

- پس از رایزنی های روز گذشته سعد حریری با رییس جمهور و رییس پارلمان این کشور تصمیم بر آن شد که یک بازه زمانی 10 تا 14 روزه برای تشکیل دولت در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره نتیجه اولیه رایزنی های سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان درباره تشکیل دولت مثبت ارزیابی شده و انتظار می رود توافقاتی که در سطوح بالا از خلال تماس های بین المللی و منطقه ای در این روند حاصل شده منجر به ارائه پیشنهادهای منطقی و قابل قبول برای دولت شود.

محافل پارلمانی جریان 8 مارس که از فضای رایزنی های مربوط به تشکیل دولت آگاه هستند در این زمینه گزارش دادند که فضای نشست میان نبیه بری ، رییس پارلمان و سعد حریری مثبت بوده و دو طرف به همراه میشل عون رییس جمهوری این کشور تصمیم به تشکیل دولت طی 10 روز یا دو هفته گرفته اند.

این محافل گزارش دادند که نیروهای لبنانی این بار مجبور هستند در روند تشکیل دولت به شکل مثبت تعامل کرده و در برابر خواسته های ملت و اجرای اصلاحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 14 روزه برای تشکیل کابینه لبنان / توافق اولیه درباره ساختار دولت

فرصت 14 روزه برای تشکیل کابینه لبنان / توافق اولیه درباره ساختار دولت