مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-25اقتصادي

فاز اول شرکت داروسازی فارمد پارسیان امسال افتتاح می شود


مدیر داخلی پروژه کارخانه داروسازی فارمد پارسیان گفت: ساختمان فاز اول و دوم این پروژه در زمینی به مساحت5 هکتار آماده و خط تولید نیز خریداری شده است که تا 2 ماه آینده فاز اول راه اندازی می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر داخلی پروژه کارخانه داروسازی فارمد پارسیان گفت: ساختمان فاز اول و دوم این پروژه در زمینی به مساحت5 هکتار آماده و خط تولید نیز خریداری شده است که تا 2 ماه آینده فاز اول راه اندازی می شود.

محمدرضا نادری چهارم آبان در جریان بازدید استاندار اردبیل از مجموعه داروسازی فارمد پارسیان اظهار کرد:مجموعه آرندی با زیربنای1000متر در این محدوده ساخته شده است و در فاز اول که به منظور تولید قطعات پلاستیکی برای شربت و بسته بندی و مواد اولیه انواع دارو و تولید تیوپ انواع پماد و کرم راه اندازی می شود که با پیشرفت فیزیکی بالای90درصد با اشتغالزایی400نفر افتتاح می شود.

وی بابیان اینکه 200نفر از نیروهای جوان بومی جهت آموزش به تهران اعزام شده اند گفت: این مجموعه در نوع خود بزرگترین و بهترین کارخانه با برند opd فعالیت می کند و در فاز دوم نیز تحت لیسانس هلث اید انگلستان داروهای گیاهی و شیمایی و مایعات دارویی و همچنین کلیه ملزومات مورد نیاز دارویی را تولید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول شرکت داروسازی فارمد پارسیان امسال افتتاح می شود

فاز اول شرکت داروسازی فارمد پارسیان امسال افتتاح می شود