مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-25اقتصادي

آقابابایی: تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه به زودی عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد ابراهیم آقابابایی افزود: بر اساس قانون، باید یک درصد از منابع سالانه صندوق توسعه ملی از سال 94 به بعد در بازار سرمایه به کار گرفته شود و طبق متن قانون مشخص شده که این منابع باید از محل سپرده های صندوق نزد بانک .

- رییس هیأت عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: در اصل مصوبه تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه، هیچ ابهامی وجود ندارد و به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد ابراهیم آقابابایی افزود: بر اساس قانون، باید یک درصد از منابع سالانه صندوق توسعه ملی از سال 94 به بعد در بازار سرمایه به کار گرفته شود و طبق متن قانون مشخص شده که این منابع باید از محل سپرده های صندوق نزد بانک ها باشد بنا بر این انتقاد کارشناسان در خصوص نرخ تسعیر و چاپ پول یا ایجاد تورم، صحیح نیست.

وی گفت: ابهاماتی در صندوق توسعه ملی درباره نرخ و مدت سپرده گذاری و شیوه باز پرداخت این منابع وجود داشت که قسمت عمده آن، مرتفع شده و ابهامات محدودی باقی مانده است که امیدواریم در چند روزه آینده، این اتهامات نیز برطرف شود.

آقا بابایی افزود: در مرحله نخست، حدود هزار میلیارد تومان در صندوق تثبیت بازار سپرده گذاری می شود و این عدد تا سقف حدود 12 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقابابایی: تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه به زودی عملیاتی می شود

آقابابایی: تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه به زودی عملیاتی می شود