مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-25اقتصادي

رنج یاقوتی انبوه در فقر بسته بندی های شیک


بسته بندی مدرن و شیک موجب می شود، ارزش افزوده بالای تولید انار به باغداران برگردد، این در حالیست که این محصول هم اکنون از فقر بسته بندی رنج می برد.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی رودبار گفت :بسته بندی مدرن و شیک موجب می شود، ارزش افزوده بالای تولید انار به باغداران برگردد، این در حالیست که این محصول هم اکنون از فقر بسته بندی رنج می برد.

سروش ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه برداشت انار شیرین در شهرستان رودبار در حال انجام است، گفت: پیش بینی می شود، امسال 1500 تن انار در این شهرستان برداشت شود که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تولید این محصول هستیم.

وی افزود: پیش بینی هزار تن از 1500 تن انار تولیدی شهرستان رودبار در روستای انبوه این شهرستان برداشت می شود.

ابراهیمی ادامه داد: 200 باغدار روستای انبوه رودبار امسال از 100 هکتار باغ انار خود در حال برداشت محصول هستند و زنان این روستا نقش بسیار پررنگی در برداشت محصول دارند.

انبوه برندی معتبر برای انار گیلان وی ارزش انارهای تولیدی امسال در این روستا را 6 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: انبوه برندی معتبر برای انار گیلان محسب می شود و انار این روستا بیشتر از نوع یوسف خانی، ملس ساوه و ارقام بومی و محلی است و از طعم و مزه فوق العاده ای برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج یاقوتی انبوه در فقر بسته بندی های شیک

رنج یاقوتی انبوه در فقر بسته بندی های شیک