مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-25اجتماعي

پایداری جوی در اصفهان از روز دوشنبه/کاهش شدید کیفیت هوا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از روز دوشنبه با پایداری و سکون نسبی جو در اصفهان مواجه خواهیم شد که به مرز هشدار آلودگی می رسیم.

- منصور شیشه فروش درگفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار آلودگی هوا از روز دوشنبه در اصفهان اظهار داشت: از روز دوشنبه، پنجم آبان ماه، پایداری هوا و سکون نسبی جو با افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اصفهان را دربرخواهد گرفت.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه ای با ارائه توصیه های ایمنی مانند عدم تردد غیرضروری و کاهش ترددهای شهری به گروه های حساس جامعه به صورت مستمر اطلاع رسانی شده است.

پاییز کم بارش و آلوده در انتظار اصفهانی ها مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه پاییز کم بارشی در انتظار اصفهانی هاست، تصریح کرد: تأخیر در بارش و پایداری نسبی جو، روزهای پاییزی آلوده ای را به همراه خواهد داشت که از سال گذشته بر مبنای یافته های مطالعات دانشگاهی نسبت به کنترل آلودگی هوا تدابیری اندیشیده شده است.

صنعتی بودن اصفهان؛ عاملی برای آلودگی هوا در پاییز وی دشواری کنترل آلودگی هوا در اصفهان را به صنعتی بودن این استان مربوط دانست و افزود: نقش بیش از ده هزار واحد صنعتی، 70 شهرک صنعتی، 140 هزار واحد صنفی به همراه 650 واحد معدن و سنگبری و تولید آجر را نمی توان در آلودگی هوای اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری جوی در اصفهان از روز دوشنبه/کاهش شدید کیفیت هوا

پایداری جوی در اصفهان از روز دوشنبه/کاهش شدید کیفیت هوا