مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-25بين الملل

کره شمالی به مردم درباره احتمال شیوع کرونا با گرد و غبار فصلی از چین هشدار داد


بنا بر گزارش ها، کره شمالی هشدار داده که گرد و غبار زرد فصلی از چین ممکن است حامل ویروس کرونا باشد و به شهروندانش توصیه کرده در خانه بمانند.

- بنا بر گزارش ها، کره شمالی هشدار داده که گرد و غبار زرد فصلی از چین ممکن است حامل ویروس کرونا باشد و به شهروندانش توصیه کرده در خانه بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا خبرگزاری رویترز گزارش داد روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی گفته همزمان با شیوع ویروس کووید 19 در سراسر جهان، نیاز به حل مسئله گرد و غبار زرد و انجام اقدامات واقعی از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

بنا بر گزارش رویترز، این روزنامه به شهروندان توصیه کرده از فعالیت های بیرون منزل بپرهیزند و هنگام بیرون رفتن هم از دستورالعمل هایی مانند پوشیدن ماسک، پیروی کنند.

تلویزیون مرکزی دولتی کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد که این گرد و غبار ممکن است حامل موادی مانند فلزات سنگین و ویروس ها باشد.

رویترز گزارش کرد که یکی از مجریان خبری در تلویزیون دولتی کره شمالی گفته مردم زمانی که به خانه برمی گردند، باید به بهداشت شخصی توجه کنند و کارگران باید از کار ساختمانی در فضای باز، حتی در مکان های ساخت و ساز پرهیز کنند.

بنا بر اشاره بی بی سی، ترکمنستان نیز ادعا کرده است که به استناد ادعای گرد و غبار، به شهروندان این کشور گفته شده است که از ماسک استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی به مردم درباره احتمال شیوع کرونا با گرد و غبار فصلی از چین هشدار داد

کره شمالی به مردم درباره احتمال شیوع کرونا با گرد و غبار فصلی از چین هشدار داد