مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-25بين الملل

گانتس: نتانیاهو در جریان مذاکرات فروش اف -35 آمریکا به امارات نبود


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسؤولان اسراییلی که در مذاکرات عادی سازی شرکت داشتند، از مذاکرات فروش سلاح های آمریکایی به امارات مطلع بودند اما این مساله را از مسؤولان نظامی که در این گفت وگوها شرکت نکرده بودند، - مخفی کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به مطلع نبودن از مذاکرات فروش جنگنده های آمریکایی اف- 35 به امارات متهم کرد.

بنی گانتس تصریح کرد، بعد از امضای توافق صلح میان تل آویو و ابوظبی، مشخص شد که مذاکراتی درمورد فروش صادرات سلاح های پیشرفته آمریکایی از جمله جنگنده های جدید به امارات در جریان است.

وی در بیانیه ای گفت، مسؤولان اسراییلی شرکت کننده در مذاکرات عادی سازی، از این مذاکرات مطلع بودند اما آنها این مساله را از رهبری دفاعی که در مذاکرات شرکت نکرده بود، مخفی ساخته بودند.

در همین حال، دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا در دفتر امور خاور نزدیک عنوان کرد که کشورش به مجهز کردن امارات به جنگنده های اف -35 ادامه می دهد و در این راستا، بر حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس: نتانیاهو در جریان مذاکرات فروش اف -35 آمریکا به امارات نبود

گانتس: نتانیاهو در جریان مذاکرات فروش اف -35 آمریکا به امارات نبود