مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-25اجتماعي

تداوم آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (4 آبان ماه) از افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور از بعد از ظهر فردا (5 آبان ماه) خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (4 آبان ماه) از افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور از بعد از ظهر فردا (5 آبان ماه) خبر داد.

  صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: امروز (4 آبان ماه) در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایداراست و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

وی با اشاره به اینکه در استان های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر، شمال شرق و اردبیل افزایش نسبی دما رخ می دهد، گفت: بعد ازظهر فردا و سه شنبه (5 و 6 آبان) در برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده و در دامنه های جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهارکرد: چهارشنبه (7 آبان) در استان های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده گاهی با رعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی

تداوم آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی