مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-25سياسي

فعالیت 100 شبکه استانی صدا و سیما / استفاده از نخبگان قرآنی


معاون شورای عالی قرآن کشور با بیان این که نظارت بر برنامه های قرآنی از رویکردهای این شورا است، گفت: شورای عالی قرآن در نظر دارد از نخبگان قرآنی استان ها در شبکه های استانی استفاده شود.

- ایسنا/لرستان معاون شورای عالی قرآن کشور با بیان این که نظارت بر برنامه های قرآنی از رویکردهای این شورا است، گفت: شورای عالی قرآن در نظر دارد از نخبگان قرآنی استان ها در شبکه های استانی استفاده شود.

علی قاسم آبادی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای لرستان، استفاده از نخبگان دینی و قرآنی هر استان در شبکه های استانی را رویکرد این شورا عنوان کرد و گفت: این موضوع نیازمند نظارت و راهبردی صحیح در این زمینه است که متضمن رویکرد شورای عالی قرآن باشد.

وی با اشاره به این که اگر آن گونه که قرآن برای ما ترسیم کرده با آن ارتباط برقرار کنیم، نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه آسان و میسر می شود، افزود: نظارت بر برنامه های قرآنی صدا و سیما و هدایت و پشتیبانی برنامه های قرآنی، رسالت این شورا است و بر همین اساس تمام توان خود را به کار گرفته تا در همکاری با صدا و سیما، مخاطبان رسانه ملی، از شنیدن بهترین نغمات قرآنی در بیش از صد شبکه تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 شبکه استانی صدا و سیما / استفاده از نخبگان قرآنی

فعالیت 100 شبکه استانی صدا و سیما / استفاده از نخبگان قرآنی