مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-25پزشكي

جفا به کارگران شهرداری یاسوج در روزهای سخت کرونایی+تصاویر


علی رغم استفاده درصد بالایی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از ماسک و سایر ملزومات بهداشتی به کرات دیده شده که ماسک ها در کوچه و خیابان و معابر رها شده و علاوه بر این که چهره ای زشت ایجاد کرده موجب بروز مشکلات بهداشتی نیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از آن که ویروس کرونا یی در استان به نسبت سایر استان های کشور است.

هر چند تناقض هایی میان آمار وجود دارد و در حالی که درصد فوتی ها بسیار پایین تر از میانگین کشوری است اما آمار درصد ابتلا و بروز بیماری تقریبا دو برابر کشور است با این حال در خصوص رعایت پروتکل ها از بسیاری استان های کشور وضعیت بهتری را شاهدیم.

متاسفانه علی رغم استفاده درصد بالایی از مردم استان از ماسک و سایر ملزومات بهداشتی به کرات دیده شده که ماسک ها در کوچه و خیابان و معابر رها شده و علاوه بر این که چهره ای زشت ایجاد کرده موجب بروز مشکلات بهداشتی نیز شده است.

در همین خصوص شهردار یاسوج از این گونه رفتار در شهر یاسوج انتقاد کرد و گفت: پس از مدافعان سلامت در مراکز درمانی و در خط اول مبارزه با ویروس این کارگران شهرداری هستند که بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا قرار دارند.

نستهن مقدم گفت: به کرات دیده شده که افراد به جای انداختن ماسک های غیر مستعمل در سطل های زباله آن را در معابر رها می کنند و علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جفا به کارگران شهرداری یاسوج در روزهای سخت کرونایی+تصاویر

جفا به کارگران شهرداری یاسوج در روزهای سخت کرونایی+تصاویر